زمان جاری : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 4:31 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 23
نویسنده پیام
desperanish آفلاین



ارسال‌ها : 2
عضویت: 30 /6 /1391
قوانین ما
به نام خدا


با سلام

خب به نظرم هرچی قانون درست و حسابی نداشته باشه به نتیجه نمیرسه برای همین اولین کاری که تو این انجمن انجام میدم وضع قانون.

لازم نیست همه قوانین رو بخونید ولی اگه بر خلاف مصالح انجمن اقدامی انجام بشه با توجه به قوانین برخورد میشه.

قانون شماره 1) تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند.حتي المقدور نام كاربري را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد.


قانون شماره 2) کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب ، اكانت آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد


قانون شماره 3) لطفا در هنگام ایجاد تاپیک یا مطرح کردن سوالات خود ، انجمن مناسب راانتخاب نماییدو از مطرح کردن سوالات خود در انجمن های نامتناسب با سوالتان خودداری نمایید.


قانون شماره 4) لطفا" از ارسال تاپیکهای تکراری جدا" خودداری فرمایید. قبل از ایجاد تاپیک یا طرح سوال با استفاده ازگزینه جستجو از عدم وجود مطلب ارسالی در انجمن ها مطمئن شوید.. از نوشتن یک سوال و یا یک نامه درانجمن های مختلف خودداری فرماییید


قانون شماره 5) در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد ، حتماً منبع آن را ذکر نماييد. در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصي بود ، حتماً نام وي را ذکر نماييد.


قانون شماره 6) در هنگام ساختن امضا در مشخصات شخصي خود ، از تبليغات تجاري (سايت و غير) خودتان و ديگران جدا خودداري نماييد. در صورتي كه سايت شما فعاليت آموزشي و يا فرهنگي دارد با ذكر فعاليت سايت براي شناساندن آن به كاربران ميتوانيد امضا را به سايت خود لينك دهيد البته توجه داشته باشيد كه امضا بايد كوتاه باشد .


قانون شماره 7) لطفاً از ساخت بيشتر از يک حساب در سايت جداً خودداري فرماييد. در صورت مشاهده بيشتر از يک حساب از طرف يک کاربر ، تمامي آنها در اولين فرصت حذف خواهند شد و و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد


قانون شماره 8) لطفاً در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرماييد. بدين معني که در صورتي که سوالهاي گوناگوني داريد ، آنها را در چندين ارسال مطرح نماييد و از مطرح کردن تمامي سوالات در يک ارسال خودداري فرماييد .


قانون شماره 9) لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد.


قانون شماره 10) لطفاً در صورتي که جواب يک سوالي را نمي دانيد از ارسال مطالبي که باعث شلوغ کردن آن ارسال ( يا سوال ) شود خودداري فرماييد. در صورتي که بحث خاصي داريد مي توانيد براي خودتان يک بحث عمومي باز کنيد


قانون شماره 11) از نوشتن نامه هاي تجاري و يا تبليغات تجاري پرهيز كنيد. در صورتي كه ارسال هاي مذكور مربوط به تبليغات تجاري باشند توسط مديران حذف خواهند شد و در صورت تكرار اين عمل توسط كاربر ، آن اكانت براي هميشه بسته خواهد شد


قانون شماره 12) از نوشتن يك سوال و يا يك نامه در انجمنهاي مختلف خودداري كنيد. انجمن مناسب و مربوط به موضوع نامه خود را انتخاب كنيد و فقط در آن انجمن نامه خود را ارسال كنيد.


قانون شماره 13) مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و سايت در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پيشنهاد ميكنيم حتما پس از دريافت فايلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهايي كه كار ويروس يابي و اسكن فايلها را بر عهده دارند ، چك نماييد


قانون شماره 14) در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران ديگر و مديران و مسئولان سايت با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.


قانون شماره 15) لطفاْ در زمان مطرح كردن مطلبي در انجمنها ، به مسايل و قوانين جمهوري اسلامي احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد. ضمناْ از نوشتن هرگونه مسايل مربوط به سياست جلوگيري كنيد كه در اين صورت ، دسترسي كاربر براي هميشه به سايت قطع خواهد شد.


قانون شماره 16) چنانچه تاپيک و يا پيغامي از کاربران توسط مديري در انجمن حذف و يا ويرايش شد در صورت داشتن سوال در اين رابطه و يا خواهان جويا شدن علت موضوع لطفا براي مدير آن انجمن يک پيغام خصوصي ارسال کرده و سوال خود را به صورت خصوصي مطرح کنيد تا آن مدير نيز در اينباره شمارا راهنمايي و جواب سوالات شمارا بطور کامل بدهد. در صورت مطرح کردن سوال در اين رابطه و يا جويا شدن علت موضوع در انجمن هاي عمومي آن ارسال و يا تاپيک زائد سريعا حذف خواهد شد و شما نيز جواب سوال خودرا دريافت نخواهيد کرد.


قانون شماره 17) در صورت ملاحظه هرگونه مسايل خلاف قوانين انجمن از يک کاربر در صورت تمايل آدرس تاپيک را براي مدير آن انجمن ارسال نمائيد تا سريعا به موضوع رسيدگي شود، چنانچه کاربري خود بجاي مدير در زمينه اي تصميم گيري و شخصا با کاربر ديگري برخورد کند سريعا ارسال کاربر تذکر دهنده حذف و به او اخطار داده خواهد شد


قانون شماره 18) در صورت ملاحظه هرگونه ارسال تمسخر آميز، توهين آميز و يا مسايل و مشکلات شخصي در مورد يک کاربر و يا يک مدير در انجمن ها آن ارسال سريعا حذف و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد.


قانون شماره 19) هرگونه تاپيک و ارسال اعتراض آميز و يا انتقاد آميز در رابطه با يک کاربر و يا مدير بدون اخطار قبلي و سريعا حذف خواهد شد و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد


قانون شماره 20) در صورتي كه ميخواهيد از مباحث و آموزشهايي كه در اين انجمنها ذكر شده است در جايي ديگر و يا در سايت خود استفاده كنيد ذكر نام سايت و نام نويسنده مطلب الزاميست و در صورت امكان لينك پيغام را هم براي اطلاعات بيشتر ذكر نماييد

قانون شماره 21 )بعضي از بخش هاي سايت (انجمنها) يك سري قوانين خاص خود را دارند كه تمامي كاربران علاوه بر رعايت قوانين ذكر شده در اين بخش ملزم به رعايت قوانين هر بخش نيز ميباشند.


قانون شماره 23)ارسال پیغام های خصوصی تبلیغاتی، اسپم ، توهین و غیره ممنوع بوده که در صورت مشاهده، بخش پیغام خصوصی شما بسته خواهد شد.


قانون شماره 25 )مزاحمت برای مدیران در پیغام خصوصی یا تشویق دیگران برای این امر، خلاف قوانین محسوب می شود و در صورتی که کاربر یکبار به قوانین توجه نکرد، با وی برخورد جدی خواهد شد.


قانون شماره 26)از نوشتن متن های فینگلیش مثل: man ye soal daram جدا خودداری کنید زبان رسمی این فروم فارسی می باشد و شما باید آن را رعایت نمائید. در صورتی که فارسی نویس ندارین از مدیران کمک بخواهید.


قانون شماره 28)در هنگام نوشتن مطالب آنها را به صورت جداگانه مطرح فرمایید. بدین معنی که در صورتی که مطالب گوناگونی دارید ، آنها را در چندین ارسال(تاپیک) مطرح نمایید و از مطرح کردن تمامی آنها در یک ارسال خودداری فرمایید .

قانون شماره 29) در صورتي كه تشخيص داده شود فعاليت هاي يك كاربر بر خلاف قوانين يا مصالح انجمن بوده و هدف هاي تخريبي خاصي را دنبال ميكند ، بدون تعارف دسترسي وي براي هميشه قطع خواهد شد !


قانون شماره 33) عنوان تاپیک باید به خودی خود نشانگر محتوا و گفتگوی های تاپیک باشد . لطفا در هنگام اینجاد تاپیک به این نکته توجه کنید تا تاپیک شما بیشتر مورد توجه سایر کاربران قرار گیرد .


قانون شماره 35) در صورت مشاهده تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا بر خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق لینگ گزارش اطلاع دهید.


قانون شماره 37) قراردادن شماره تلفن و ایمیل در مطلب ارسالی خلاف قوانین تالار می باشد.



با آرزوي ساعات خوش در تالار

امضای کاربر : Persian-President.ir
پنجشنبه 30 شهریور 1391 - 17:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | قوانین ما | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS